The Best Stories And Sciens Was Here...!!!

PARA PEMBAWA ACARA TV BUGIL DI SELURUH DUNIA_____HOT PHOTO

Di Perancis sangat rumit permasalahan ketika kerajaan negara itu mengharamkan pemakaian Kerudung, tetapi di satu sisi satu siaran berita yang di mana pembawa beritanya menyampaikan berita secara bugil





Saluran itu yang dinamakan Naked News Network menyiarkan berita seperti CNN, tetapi disampaikan dengan cara yang agak kreatif yaitu dengan berbugil.

Saluran itu menyiarkan berita selama 24 jam dan memaparkan berita daripada serata dunia. Para pembaca berita yang kesemuanya adalah wanita pada mulanya akan berpakaian lengkap, namun akan menanggalkannya satu persatu sehingga telanjang bulat sambil menyampaikan berita.

BBB alias Berita Buka-Bukaan



BBB alias Berita Buka-Bukaan



Para penyampai yang dipilih adalah dari golongan terpelajar, lancar berbicara, bijak dan tentunya cantik.

versi italia



Naked News Italy


versi jepang



Satu kajian yang dilakukan menunjukkan saluran itu sebagian besarnya ditonton oleh golongan lelaki. Melalui kajian itu juga, kebanyakan lelaki itu sebenarnya lebih berminat untuk melihat pembaca berita tersebut menanggalkan pakaian mereka berbanding mengetahui isi kandungan berita yang disampaikan.

Ini dia cuplikan video nya

SENSOR

Maaf ya video nya di sensor jika mau tampa sensor cari sendiri he he

Kini, saluran berita seperti itu bukan hanya popular di Perancis, malah sudah tersebar ke berbagai negara maju lain di dunia. Negara-negara seperti Kanada, Amerika Syarikat, Jepang, Korea Selatan, Italy dan Yunani pun sudah mempunyai versi Naked News mereka sendiri. Indonesia Bagaimana?
sumber naked news
LOVERLEM
Tag : kontroversi
0 Komentar untuk "PARA PEMBAWA ACARA TV BUGIL DI SELURUH DUNIA_____HOT PHOTO"

Back To Top